Vacature: On hold Medewerker Klantenservice

Binnen ons Klanten Contact Centrum ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten; niet alleen telefonisch, maar ook via de e-mail sta jij klanten op een nette manier te woord. Door de grote variatie aan opdrachtgevers en projecten zijn de vragen erg divers. De ene keer help je een klant die zijn mobiliteitskaart verloren is, terwijl je het volgende moment instructies geeft over het gebruik van de diensten die op de kaart staan. Welke vraag er ook wordt gesteld, jij helpt de klant het antwoord te vinden en weet daarnaast ook nog nét even dat stukje extra service te leveren.


Jij

 

  • Bent klantvriendelijk, proactief, enthousiast, accuraat en kan snel schakelen.
  • Bent in staat om zowel zelfstandig als in een team te functioneren.
  • Hebt kennis van telefoonetiquette.
  • Beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Bent handig met de computer en kan werken met Microsoft Office.
  • Beschikt minimaal over een afgeronde MBO opleiding.
  • Woont in de omgeving van Amersfoort.
  • Bent 32-40 uur per week beschikbaar tijdens de openingstijden van de klantenservice. De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur.

Wij

  • Zijn enthousiaste en gemotiveerde collega's.
  • Bieden je een afwisselende functie met de mogelijkheid je professioneel te ontwikkelen.
  • Zien graag dat je doorgroeit naar diverse functies binnen de organisatie als jij dat ook wilt.
  • Werken in een prettige en ongedwongen sfeer.
  • Bieden je marktconforme arbeidsvoorwaarden.
  • Werken aan vernieuwende projecten voor opdrachtgevers zoals GVB, RET, NS, Volkswagen Pon, de provincies en de rijksoverheid.
  • Nodigen je uit voor een uitgebreide lunch.
  • Zijn goed bereikbaar met openbaar vervoer door onze toplocatie in het centrum van Amersfoort, vlakbij Amersfoort CS.
  • Houden van vrijdagmiddagborrels en leuke (team-)uitjes.