Vacature: On hold Backoffice - frontoffice medewerker

Binnen ons klanten contact centrum zal je verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse operatie van onze organisatie; aanspreekpunt voor onze klanten, het bestellen, verwerken en uitleveren van zakelijke mobiliteitskaarten. Daarnaast ben je zowel telefonisch als per e-mail het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Door de grote variatie in werkzaamheden voor verschillende opdrachtgevers/projecten zit er veel afwisseling in de werkzaamheden op een dag.


Jij

  • Bent klantvriendelijk, probleemoplossend vermogen, resultaatgericht, proactief, enthousiast, oog voor detail en accuraat;
  • Bent in staat om zowel zelfstandig als in een team te kunnen functioneren;
  • Hebt kennis van telefoonetiquette;
  • Beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Hebt ruime kennis en ervaring met Microsoft Office;
  • Beschikt over een minimaal afgeronde MBO opleiding;
  • Woont in de omgeving Amersfoort
  • Bent 32-40 uur per week beschikbaar tijdens de openingstijden van de klantenservice. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur.

 

Wij

  • Bieden een werkplek met enthousiaste en gemotiveerde collega’s;
  • Een functie met veel afwisseling in de werkzaamheden op een dag;
  • De mogelijkheid om je professioneel te ontwikkelen;
  • Doorgroeimogelijkheden naar diverse functies binnen de organisatie;
  • Een prettige en ongedwongen werksfeer;
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden;
  • Vernieuwende projecten voor opdrachtgevers zoals GVB, RET, NS, Pon, Provincies, Rijksoverheid;
  • Een uitgebreide lunch
  • Zijn goed bereikbaar met het OV door onze toplocatie in het centrum van Amersfoort, vlakbij Amersfoort CS;
  • Vrijdagmiddagborrels en leuke (team) uitjes