Vacature: Backoffice - frontoffice medewerker

Binnen ons klanten contact centrum ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van onze organisatie; Je bent niet alleen telefonisch en via e-mail het aanspreekpunt voor onze klanten, je bent ook verantwoordelijk voor het bestellen, verwerken en uitleveren van onze zakelijke mobiliteitskaarten. Grote variatie in werkzaamheden en de  verschillende opdrachtgevers en projecten zorgen voor veel afwisseling tijdens je werkdag.


Jij

  • Bent klantvriendelijk, resultaatgericht, proactief, enthousiast, accuraat, beschikt over een goed probleemoplossend vermogen en hebt oog voor detail.
  • Bent in staat om zowel zelfstandig als in een team te functioneren.
  • Hebt kennis van telefoonetiquette.
  • Beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Hebt ruime kennis van en ervaring met Microsoft Office.
  • Beschikt minimaal over een afgeronde MBO opleiding.
  • Woont in de omgeving van Amersfoort.
  • Bent 32-40 uur per week beschikbaar tijdens de openingstijden van de klantenservice. De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur.

 

Wij

  • Zijn enthousiaste en gemotiveerde collega's.
  • Bieden je een afwisselende functie met de mogelijkheid je professioneel te ontwikkelen.
  • Zien graag dat je doorgroeit naar diverse functies binnen de organisatie als jij dat ook wilt.
  • Werken in een prettige en ongedwongen sfeer.
  • Bieden je marktconforme arbeidsvoorwaarden.
  • Werken aan vernieuwende projecten voor opdrachtgevers zoals GVB, RET, NS, Volkswagen Pon, de provincies en de rijksoverheid.
  • Nodigen je uit voor een uitgebreide lunch.
  • Zijn goed bereikbaar met openbaar vervoer door onze toplocatie in het centrum van Amersfoort, vlakbij Amersfoort CS.
  • Houden van vrijdagmiddagborrels en leuke (team-)uitjes.